כאמור, תחום הטיפול ברכב חווה בשנים האחרונות מעבר מטיפול פרטני בתקלה כזו או אחרת המתרחשת במסגרת השימוש ברכב, אל אספקת מעטפת טיפולית מקצועית מתמשכת. בהתאם לתפיסה החדשה, על מנת ליהנות מביצועי הרכב לאורך זמן, הוא חייב לקבל ליווי מתמשך של היצרן. תפיסה זו מוטמעת בישראל על ידי מרכזי השירות של קרסו - יבואנית רנו, דאצ'יה, ניסאן ואינפיניטי, ומיושמת הלכה למעשה באמצעות קשר של שותפות בין היבואנית לבין יצרני הרכבים. במסגרת שותפות זו, יצרני הרכבים מחויבים לעדכן את מרכזי השירות של קרסו, באופן שוטף ובזמן אמת, בכל הידע המקצועי השוטף והמתחדש. העדכון נעשה הן דרך מידע כתוב, והן באמצעות השתלמויות וסדנאות שעוברים עובדי השירות בארץ ובחו"ל.