רנו - השקט הנפשי שלך

חוויית השירות והטיפול ברכב בעידן טכנולוגי מתקדם

הרכבים של היום – ממוחשבים, מתוחכמים, טכנולוגיים. בהתאם לכך, הטיפול בהם חייב להיעשות בידי אלה שמכירים אותם הכי טוב, ויודעים לתת את המענה המושלם בכל מצב. זוהי חוויית השירות שתחוו כשתגיעו למרכזי השירות של קרסו, המחוברים ישירות ליצרן הרכב.

רכבים בטכנולוגיה מתקדמת דורשים דרכי טיפול מותאמות

הקידמה הטכנולוגית המאפיינת את התקופה בה אנו חיים, משפיעה על כל פרמטר בשגרת יומנו – גם על הרכב היקר שלנו. איך אומרים? זה לא מה שהיה פעם! מכוניות העבר היו מכונות פשוטות למדי, בעוד המכוניות החדשניות של היום הן מערכות ממוחשבות מורכבות שנוסעות על ארבע. כמעט כל פעולה ברכב, החל מהזרקת הדלק ועד לבלימה, נשלטת על ידי מחשב.

ככל שהרכבים נעשים טכנולוגיים יותר, כך עולה הצורך בדרך טיפול חדשנית ואחרת, המאפשרת לבעלי המקצוע לייצר עבור הלקוחות חוויית שירות וטיפול מיטבית. העובדה הזו, לא רק שהופנמה במרכזי השירות של קרסו, אלא אף חוללה שינוי עצום ברמת השירות והטיפול ברכב.

הליווי של היצרן - הרבה מעבר לעסקה חד פעמית

כאמור, תחום הטיפול ברכב חווה בשנים האחרונות מעבר מטיפול פרטני בתקלה כזו או אחרת המתרחשת במסגרת השימוש ברכב, אל אספקת מעטפת טיפולית מקצועית מתמשכת. בהתאם לתפיסה החדשה, על מנת ליהנות מביצועי הרכב לאורך זמן, הוא חייב לקבל ליווי מתמשך של היצרן. תפיסה זו מוטמעת בישראל על ידי מרכזי השירות של קרסו - יבואנית רנו, דאצ'יה, ניסאן ואינפיניטי, ומיושמת הלכה למעשה באמצעות קשר של שותפות בין היבואנית לבין יצרני הרכבים. במסגרת שותפות זו, יצרני הרכבים מחויבים לעדכן את מרכזי השירות של קרסו, באופן שוטף ובזמן אמת, בכל הידע המקצועי השוטף והמתחדש. העדכון נעשה הן דרך מידע כתוב, והן באמצעות השתלמויות וסדנאות שעוברים עובדי השירות בארץ ובחו"ל.  

משתלמים בארץ ובחו"ל – כדי שישתלם ללקוחות

צוותי השירות של קרסו עוברים הדרכות טכניות היישר ממומחי המותגים – אם בהשתלמויות בחו"ל ואם בהדרכות המועברות בארץ על ידי מומחים מטעם היצרן, שמגיעים לכאן באופן קבוע. בקרסו פועלת מחלקת הדרכות והשתלמויות, האמונה על העברת הידע המעודכן בצורה מסודרת לכל עובד – ממנהל מרכז השירות ועד למכונאי.

כל זה נעשה על מנת לספק ללקוחות קרסו את חוויית השירות הטובה ביותר. כך, בכל מקרה של תקלה ברכב, המצריכה טיפול, הלקוח יכול להרגיש בטוח לחלוטין כאשר הוא מפקיד את רכבו במרכז השירות. זאת מתוך ידיעה שכאן הוא יטופל בידי אלה שמכירים היטב את כל מערכותיו, וכאן נמצאת מערכת בדיקה מעודכנת של היבואן הרשמי, שתבטיח את החזרתו לידי הבעלים כשהוא מתפקד בצורה המיטבית. 

טיפול מקצועי לאורך כל הדרך – במרכזי השירות של קרסו

בעידן בו רכב הוא מחשב על גלגלים, עליו להיות מטופל לאורך כל הדרך על ידי מרכזי שירות של היבואן – כאן נמצא הידע הנכון. מה שנחשב לטיפול רגיל במוסכי קרסו, הוא לרוב טיפול מורכב עד בלתי אפשרי במוסך רגיל. מה שנראה כתקלה בלתי פתירה ללקוח שהתרוצץ ממוסך למוסך, הופך לפתיר לחלוטין תחת הידיים והידע המקצועי של צוותי השירות בקרסו. כאן מזהים במדויק מהי התקלה, יודעים כיצד לטפל בה, ומוסרים את הרכב לבעליו כשהוא ברמת ביצועים מיטבית, המזמנת חוויית נהיגה אחרת. 
מוקד שירות לקוחות

חייג 3575✱

מוקד השירות החדש שילווה אותך לאורך כל הדרך.
שירות למסחריות רנו

שירות מסחריות

שירות עם מוניטין

בשורה התחתונה: טיפול במרכזי השירות של היבואן חוסך כסף

זה הזמן לנפץ את המיתוס לפיו טיפול במרכזי השירות של יבואני הרכב הינו יקר יותר לעומת טיפול במוסך רגיל. חד משמעית – טיפול במרכזי היבואן מתורגם לרווח בטווח הארוך. טיפול במרכזי השירות של קרסו מאפשר לבעל הרכב להפיק ממנו את המיטב ולזכות בביצועים מקסימליים ואמינות לאורך זמן – מה שמתורגם ישירות להפחתת תקלות ותיקונים בטווח הארוך. כאשר רכב נכנס לאחד ממרכזי השירות של קרסו, מחברים אותו ישירות אל מכשיר אבחון ממוחשב, שמחובר באופן קבוע אל מאגרי הידע של יצרן הרכב. המכשיר מבצע גרסאות למחשבי הרכב, מה שמביא לשיפור הביצועים ולמניעת תקלות. כך, לא רק שנחסכים כספי תיקונים מיותרים, אלא נשמר גם ערך הרכב לאורך זמן, כולל בעת מכירתו. 
תיאום תור לטיפול במרכז שירות לרנו שלך
הזמנת תור אונליין
בין אם מדובר בטיפולים שוטפים או הכנה לטסט, הזמן תור באתר בזמן ובמקום שנוח לך
טיפים לתחזוקה נכונה של הרנו שלך
טיפים ושאלות נפוצות
אחזקה נכונה של כלי הרכב מונעת סיבוכים והוצאות מיותרות.
בדוק אם יש קריאת שירות לרנו שלך
בדיקת RECALL
הבטיחות שלך ושל רכבך.


הרכב שלכם אולי חכם, אבל בקרסו חכמים יותר

צוותי השירות של קרסו עוברים הדרכות טכניות היישר ממומחי המותגים – אם בהשתלמויות בחו"ל ואם בהדרכות המועברות בארץ על ידי מומחים מטעם היצרן, שמגיעים לכאן באופן קבוע. בקרסו פועלת מחלקת הדרכות והשתלמויות, האמונה על העברת הידע המעודכן בצורה מסודרת לכל עובד – ממנהל מרכז השירות ועד למכונאי.

כל זה נעשה על מנת לספק ללקוחות קרסו את חוויית השירות הטובה ביותר. כך, בכל מקרה של תקלה ברכב, המצריכה טיפול, הלקוח יכול להרגיש בטוח לחלוטין כאשר הוא מפקיד את רכבו במרכז השירות. זאת מתוך ידיעה שכאן הוא יטופל בידי אלה שמכירים היטב את כל מערכותיו, וכאן נמצאת מערכת בדיקה מעודכנת של היבואן הרשמי, שתבטיח את החזרתו לידי הבעלים כשהוא מתפקד בצורה המיטבית. 

הצטרפות לרשת מרכזי השירות של קרסו מוטורס

מוסך מורשה, מעוניין להצטרף לרשת מרכזי השירות של קרסו מוטורס?

לפניך מסמכים המרכזים את כל אמות המידה שהינך נדרש לעמוד בהן