העידן הטכנולוגי בענף הרכב חולל מהפכה עולמית גם בתחום הטיפול ברכב: מטיפול פרטני בתקלות שצצות במהלך השימוש ברכב, לתפיסת עולם של מתן מעטפת טיפולית מתמשכת. במרכזי השירות של קרסו, יבואנית רכבי רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי, מביאים את התפיסה הזו לישראל, בשותפות הדוקה עם היצרן.
"אנחנו לא מתייחסים אל הרכב כאל מכירה חד פעמית", אומר אודי אברהמי, מנהל מרכזי השירות של קרסו. "כיום, רכב חייב לבוא יחד עם ליווי מקצועי של היצרן לאורך כל הדרך, אחרת הבעלים שרכש את הרכב לא יוכל ליהנות ממלוא הביצועים שלו לאורך זמן".