ולסיום: יש דברים שאי אפשר לבדוק, לא באולם התצוגה ולא בנסיעת המבחן. דוגמה מצוינת לכך היא מידת החיסכון בדלק. כיוון שנסיעת מבחן היא גם קצרה וגם מאתגרת את הרכב, קשה לגזור ממחשב הרכב נתונים המשקפים שימוש יומיומי בו. לכן, חשוב לקבל מידע טכני על כמה קילומטרים לליטר ניתן לנסוע ברכב בנסיעה עירונית, בינעירונית ומשולבת.
כך גם לגבי הנתון החשוב של מרווח טיפולים. לכל רכב חדש יש מרווח טיפולים שעליו ממליץ היצרן. מרווח הטיפולים נע בדרך כלל בין טיפול כל 10,000 ק"מ לבין טיפול כל 30,000 ק"מ. מרווח הטיפולים קובע, למעשה, כמה פעמים בשנה תצטרכו להכניס את הרכב למוסך לביצוע תחזוקה שוטפת, מה שמשפיע ישירות הן על עלות אחזקת הרכב והן על הזמן שתצטרכו להשקיע בטיפול בו. ככל שמרווח הטיפולים גדול יותר, כך תחסכו הרבה זמן וכסף מדי שנה מחדש. בהתלבטות בין שני רכבים – יש משקל משמעותי למרווח הטיפולים.
נצלו את הזמן שלכם עם הנציג שאיתכם כדי לשאול אותו את השאלות החשובות האלו על
צריכת דלק ממוצעת ועל מרווח טיפולים, כי יש להן השלכה ישירה על הכיס שלכם.
סיימתם את נסיעת המבחן? רשמו לעצמכם התרשמויות מרכזיות ממנה כדי שתוכלו להשוות את התחושות שלכם לאחר נסיעות המבחן הבאות בתור.