מערכות ההנעה של קבוצת רנו, שמפותחות בשילוב עם קונצרן דיימלר/מרצדס, ידועות בעולם ברמה הגבוהה, ביעילות ובעוצמה שלהן.
ברנו קדג'אר המעודכן המערכת משתפרת עוד יותר מבעבר. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 1.5 ובהספק של 116 כ"ס ליטר זוכה כעת בעולם לכותרת Blue dCi, זאת בזכות מערך שיפורים שעבר ואשר חידד עוד יותר את יכולותיו.
עוצמת המנוע גדלה ובמקביל גם זמינות הכוח. כשהנהג מעוניין לפתח מהירות בפתאומיות, כמו בעת עקיפה, נכנס המנוע למצב Overboost, אז נוספים עוד כוח ומומנט באופן רגעי, הכול לפי הצורך. המנוע זכה לשיפורי העוצמה, אך לא זאת בלבד שצריכת הדלק ופליטות המזהמים לא עלו גם כן, אלא שפליטות המנוע ירדו והוא כעת חסכוני יותר.
תיבת ההילוכים שפועלת במשולב עם המנוע שודרגה אף היא. מדובר בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת מצמד כפול. מספר ההילוכים בה צמח לשבעה. הדבר מאפשר שיפור משמעותי בניצול כוח המנוע, הן בהפקת כוח רב יותר והן ביעילות בצריכת הדלק. למידע נוסף על צריכת הדלק של רנו קדג'אר
לחצו כאן.